Wednesday 16 March 2011

Cane leh kenaL???

**Kisah Nelly n Teh** 


aku(Nelly) kenal Teh dah lame...since darjah 6..1skolah time form 1-2..SMK Taman Keramat..
kitorang berJIRAN...kat keramat..No 22 jln AU1c/2A..salu gak tegur2 cm2 tapi tak pnah berborak..de open house ajk gak..umh dekat..rude plak kn..JIRAN...hehe
reason tanak kwn ngan die??die tu agj ''SKEMA''...kang tak pasal2 die report kat mak bapak aku klu ku wat hal..


cite pasal buat hal,teringat kisah TEH melalak dpn USTAZ merangkp cikgu disiplin skolah cz die memonteng s0lat jemaah kt masjid tp skolah tu..dlu skolah ptg, semayag jemaah tetiap ari..aku p0n same kne gak..
tp agk tekejut..pe lak dak skema ni p0nteng??HAHAHAH..klaka igt balik...wupe2nyer slah fhm jer die tu..
(aku c0ver line ko neh TEH)hahahahha....


pastu aku kne pindah putrajaya..tahun 2002..masuk2 ternampak lg budak melalak kat skolah..die pindah dah 2,3 bulan awl dr aku...time tu putrajaya baru nak naik..de 1skolah je..SMK Putrajaya 1...kwn ngan die still base2...dok lak sebelah blok je..kelas lain-lain..
dah tengah tahun form 3 tu,baru ok sket bile kne r0mbak klas..kit0rg dpt klas same..3P6 kot..tak igt dah...


k c2 je serba sedikit aku ngan teh...ni baru permulaan..lom jd kwn lg ni...hehhe..


esok smbung~

No comments:

Post a Comment