Monday 11 April 2011

Watikah PEnting!!

Wehh u all, bile nak mik pic baru ni?b0san la...j0m la picnic ke dinner ke...snap3....last pic??
btw, Mak aku ada ty, hari ni RABU asal tak keluar....aku ty nape..Mak ku ckp, aku salu kua mlm RABu...kaitan aku cerita rabu ni apesal??ad00ii...

lagip0n, aku tak sdp hati letak pic ana yang lame..die kn da wat perubahan...(alasan berkaitan) s0, kne de pic baru..URGENT!!!!!
ZAL!!! aku da lame tak jumpe ko..mane ko ilang?nk perli2 sket time jumpe...cm salu..keh3....

Ada ke balik time aku pergi bercuti..k0rang ni tak mengambil berat mengenai kehidupan s0sial aku laa...munci2...Nanti set date tuk kite py picnic...n zal, ko adalah dilarang keluar sehari sebelum kua ngn kit0rg, nt ko d grounded tak leh kua lg... hehehhehehe... sedap tak? sedap kan?

Berikut adelah pic kita yang last amik....sila nikmati dgn penuh kesabaran dan sengehan...



Ni 1st snap...ayu2 gitu semua...TEh ko OVER!

Ni 2nd snap....Ana hampir terbang..

SUMPAH bukan aku yang buat ana...ku rasa de hantu kat umh Zal...hurm...

Aku nk sepak zal...ana, asl ko tak bg?

Aku teraniaya.....MAAKKKK!!!! hahahahha...


Sangat sakit perut...o0owhh...ku rindu saat itu...mampukah kita bertahan..
cecewaaahhh....

to zal : Hope 2 see u so0n..
to Ana : Selamat pulang ke sini dr JB..drive carefully
to Teh : hurm......Swimming JOM!
to Me?? : PICNIC!!! 


No comments:

Post a Comment